Reklamace
Kontakt pro zaslání reklamace: ADART COMPUTERS s.r.o., Kolbenova 997/5g, 19000 Praha 9, telefon 211 222 925, email reklamace@adart.cz
Osobně lze předat zakázku v maloobchodní prodejně na adrese I-TEL Servis, Burešova 1638/10, Praha 8 - Ládví, telefon 737 100 101, email i-tel@atlas.cz.
Provozní doba: pondělí 9-18, úterý 9-17, středa 9-15, čtvrtek 9-17, pátek 9-15
Jste-li velkoobchodní zákazník a požadujete reklamovat zboží nebo objednat svoz, je třeba se
zaregistrovat a objednávku zadat do našeho reklamačního systému. Objednávky svozů a reklamací jiným způsobem bohužel z technických důvodů nemůžeme vyřizovat. Děkujeme za pochopení.
Důležité - seznamte se prosím s našimi reklamačními podmínkami.
Ověření stavu reklamace
Průvodce novou reklamací
Nápověda k systému reklamací